DAG 3: PÅ FRITIDEN GÖR JAG..

Rider! Mitt största intresse. Dels för att de är så himla kul att rida och att pyssla med hästar med man träffar så otroligt mycket nya och bra vänner! De spelar ingen roll om du är ung eller gammal, smal eller tjock, fin eller ful. De spelar ingen roll för alla delar vi samma intresse. Ingen bryr sig. Man kan bara vara sig själv!
Rider gör jag 3 ggr i veckan. En gång/vecka på 4h-gården och  2ggr/vecka på min medryttarhäst! 
 
Spelar fotboll gör jag också! 2-3 ggr i veckan tränar jag och på helger är de oftars match eller cup! Det är kul men de märks att de börjar bli lite allvarligare  vilket blir mindre kul.. Men jag går mest för kompisarna och att hålla igång, fats självklart för att de är kul! :) 
 
Fotar. Gör jag också men min Nikon D40. Har nyss köpt ett nytt objekt också, ett tamron 70-300mm. Kan inte säga att jag tar så värst bra bilder, men endel blir rätt bra! Men än vet jag inte så mkt inställningar men man lär sig eftersom! Tar mest för att de är kul! 
 
Gör mer på min fritid men de är väl vad jag gör mest! 
 
 

TIDSINSTÄLL INLÄGG 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Patrizia B

Sv; tackar! Några planer för dagen? :)

2012-07-29 @ 10:12:33
URL: http://latinachick.blogg.se
Postat av: frida - MIN VARDAG, DIN HOBBY

Hej! Nu är vinnaren av min lilla tävling uppe på bloggen. Hoppas att det blev du! Annars kommer det nya tävlingar.
kram

2012-07-29 @ 22:52:44
URL: http://fridallindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: