Upp och ner

Det här med bloggandet går upp och ner just nu. För det mesta är veckorna fullspäckade med både skola, träning och stallet. Och när jag får lite ledig tid gäller det att plugga när jag inte hinner göra det annars och vila lite. Men även fast det går så där är ni ändå några snälla personer där ute som kikar in här och vill veta vad jag har för mig på dagarna ♥ 
 
Men idag har jag faktiskt ingenting så sen ska jag med Ella ut på en springtur. Förövrigt idag tänkte jag fixa lite bloggdesign, äta och plugga. Är det nåt speciellt ni vill läsa om förresten? 
 
 
Kommentarer
Postat av: Klara

Kanske lite om din häst och hur en vanlig dag för dig ser ut :-)

Svar: Jag har tyvärr ingen egen häst, men en medryttarhäst som jag självklart kan skriva lite om! :)
idalarsons.blogg.se

2013-10-02 @ 20:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: