2014

Eftersom att min hårdisk pajjade för någon månad sen, kommer ni inte få se några fina ordentliga bilder, men dessa får duga. -Så här får ni ta del av mitt 2014! 
 
Var med på KM i dressyr i stallet med kompis och vann! 
 
Fotade Fannie och hennes meddryttarponny Wobber
 
Red Zeline 
 
Fotade Sanna och hennes häst Famerick
 
 
Var med i BPRK'S hopplag så var ute o tavlade. Något av det roligaste iår! 
 
Var även ute och dressyrtävlade med lilla Kompis
 
Avklarade grundskolan och gick ur 9:an! 
 
Fotade Bellas student 
 
Spelade minigolf i regnet
 
Hade många roliga stunder med mina fina vänner 
 
Fotade hästarna i hagen och hyrde denna lilla skrutt en vecka 
 
 
Tog lite egobilder.. Gick och blev mörkhårig också men det har jag ingen bild på.. 
 
Hade sena sommarkvällar vid vattnet 
 
Åt en massa gött.. 
 
Efter att ha tappat min gamla kamera som då gick sönder fick jag köpa mig en ny kompis- Nikon D3200! 
 
Åt lite till.. 
 
Var på Stockholm horse show med My 
 
Fotade tävlingarna på EQ 
 
Tog massa bilder på fjärilar 
 
Duschade i utedusch 
 
Fotade stallets tävlingar 
 
Min fina vänn fyllde år och firades med ridning & tårta
 
Inser nu att hela mitt år bestod istortsett bara av hästar.. Men det är vad jag älskar så hoppas att 2015 kommer innehålla minst lika mycket häst! 
Kommentarer
Postat av: Maja

Super fina bilder!!

Svar: Tack! :D
idalarsons.blogg.se

2015-01-03 @ 20:54:48
URL: http://majawallstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: