MYYS

 
Måste ju lyxa till det lite sådär mitt i veckan 

Igår hade jag min 16:e födelsedag! Fick välidgt bra paket och hade en jättebra dag! Fick bla en jättegosig rosa tröja, gosiga byxor, tidning, pengar, kopp med katter på, ett block med katter på och body lotion som luktade kokos! Men den roligaste presenten fick jag nog från mig själv.. Nämligen en ny kamera! Min gamla gick så sönder och efter många års sparnade hade jag råd med en Nikon D3200! Överlycklig att kunna ta bilder igen! 
Blev även firad av två av mina finaste vänner idag och firade en av dem. Åt glass med nutella vid älven, riktigt mys! Av Carro fick jag nutella, sminkborstar, kakor och ett jättegulligt häfte med massa bilder på, snäll hon <3 
 
Blev långt inlägg detta kände jag.. Men har jag börjat kan jag ju lika gärna fortsätta. Har ju börjat gymnaiset också, Estet media går jag, nöjd än så länge, dock hade jag ju helst bara haft fotoämnen och inga andra haha.. 
 
Nä nu börjar det bli för långt, men har ni börjat nåt gymnasie? Vart då isånnafall? :D 
 
Kommentarer
Postat av: .

Vilken skola går du på? :)

Svar: Sundsta, på media linjen! :)
idalarsons.blogg.se

2014-10-03 @ 07:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: